Про створення тендерного комітету Оваднівської сільської ради
ОВАДНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВОЛОДИМИР - ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
В И К О Н А В Ч И Й К О М І Т Е Т
Р І Ш Е Н Н Я
15.05.2020 с. Овадне № 36
Про створення тендерного комітету
Оваднівської сільської ради
З метою організації та проведення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень та процедур закупівлі товарів та послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень через електронну систему закупівель, відповідно до прикінцевих та перехідних положень розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами в редакції Закону від 19 вересня 2019 року № 114-IX, керуючись ст.40, 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет сільської ради
ВИРІШИВ:
1. Створити тендерний комітет Оваднівської сільської ради.
2. Затвердити Положення про тендерний комітет Оваднівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області (додаток 1).
3. Затвердити склад тендерного комітету Оваднівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області згідно з додатком 2.
4. Рішення виконавчого комітету від 27.03.2018 р. № 36 «Про створення тендерного комітету Оваднівської сільської ради» зі змінами внесеними рішенням виконавчого комітету від 25.10.2018 р. № 97 «Про внесення змін до Додатку № 1до рішення виконавчого комітету Оваднівської сільської ради № 36 від 27.03.2018 р.» та рішенням виконавчого комітету від 25.06.2019 р. № 71 «Про внесення змін до Додатку № 1до рішення виконавчого комітету
Оваднівської сільської ради № 97 від 25.10.2018 р.» вважати таким, що втратило чинність.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника ільського голови з фінансових питань Юрика Івана Михайловича.
Голова Сергій ПАНАСЕВИЧ
Валентин Сочин 0662130530
Додаток № 1
до рішення виконавчого комітету
від 15.05.2020 № 36
ПОЛОЖЕННЯ
про тендерний комітет Оваднівської сільської ради
1. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також його права, обов'язки та відповідальність.
1.2. Тендерний комітет (далі - Комітет) - службові (посадові) та інші особи Оваднівської сільської ради (замовника), призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівель Оваднівської сільської ради згідно із Законом.
1.3. Метою створення Комітету є планування закупівель, складення та затвердження річного плану закупівель, здійснення вибору процедури закупівлі, організація та проведення процедур закупівель Оваднівської сільської ради (замовника) на засадах колегіальності та неупередженості.
1.4. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.
2. Засади діяльності тендерного комітету
2.1. Склад Комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються рішенням Оваднівської сільської ради (далі - Замовник). До складу Комітету входять не менше п'яти осіб.
2.2. До складу Комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради.
2.3. Членство в Комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
2.4. Керівництво роботою Комітету здійснює його голова, який призначається Замовником та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень Замовником, оформлених відповідно до законодавства.
2.5. Голова Комітету визначає функції кожного члена Комітету.
2.6. У разі відсутності голови Комітету його обов'язки виконує заступник голови Комітету.
2.7. У разі відсутності (під час перебування на лікарняному, у відрядженні або відпустці) заступника голови, визначеного Замовником, голова Комітету у разі необхідності може призначити заступника голови Комітету з числа членів Комітету.
2.8. За відсутності секретаря Комітету (під час перебування на лікарняному, у відрядженні або відпустці) його обов'язки виконує інший член комітету, визначений його головою.
2.9. Рішення голови Комітету щодо призначення заступника Голови та/або секретаря Комітету, визначення функцій кожного члена Комітету та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання Комітету.
2.10. Формою роботи Комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів Комітету.
2.11. Засідання комітету скликаються головою Комітету та проводяться у разі потреби.
2.12. Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні Комітету, та порядок денний доводяться до відома членів Комітету до початку засідання.
2.13. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови Комітету є вирішальним.
2.14. Рішення Комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується всіма членами Комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів Комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
2.15. Протокол підписується всіма членами Комітету, присутніми на його засіданні.
2.16. У разі відмови члена Комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
2.17. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель Оваднівської сільської ради.
2.18. У процесі роботи Комітет забезпечує реалізацію таких функцій:
2.18.1. Планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;
2.18.2. Здійснення вибору виду закупівлі та орієнтовного початку їх проведення;
2.18.3. Здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;
2.18.4. Забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця;
2.18.5. Надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;надання роз'яснень і консультації структурним підрозділам Замовника в межах своїх повноважень з питань, що належать до компетенції Комітету;
2.18.6. Забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом, та віднесених рішенням(и) Замовника до повноважень Комітету;
2.18.7. Забезпечення відповідно до Закону оприлюднення інформації, документів, звітів тощо щодо публічних закупівель, здійснення яких віднесене рішенням(и) Замовника до повноважень Комітету;
2.18.8. Здійснення інших дій, передбачених Законом.
2.19. Комітет під час виконання своїх функцій керується такими принципами:
2.19.1. Добросовісна конкуренція серед учасників;
2.19.2. Максимальна економія, ефективність та пропорційність;
2.19.3. Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
2.19.4. Недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
2.19.5. Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
2.19.6. Запобігання корупційним діям і зловживанням.
2.20. Голова, секретар та інші члени Комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення публічних закупівель, у тому числі дистанційне в Інтернеті.
2.21. Члени Комітету мають право:
2.21.1. Брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;
2.21.2. Аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;
2.21.3. Виносити питання на розгляд Комітету;
2.21.4. Прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу Комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється в електронній системі закупівель;
2.21.5. Вимагати та отримувати від службових осіб і підрозділів Замовника інформацію та документи, необхідні для виконання завдань (функцій), пов'язаних з плануванням закупівель Замовника, організацією та проведенням процедур закупівель;
2.21.6. Вносити свою окрему думку до протоколів засідань Комітету;
2.21.7. Ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів Замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;
2.21.8. Здійснювати інші дії, передбачені Законом.
2.22. Члени Комітету зобов'язані:
2.22.1. Брати участь у всіх його засіданнях особисто;
2.22.2. Організовувати та проводити процедури закупівель;
2.22.3. Забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця;
2.22.4. Дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;
2.22.5. Здійснювати інші дії, передбачені Законом.
2.23. Голова Комітету:
2.23.1. Організовує роботу Комітету;
2.23.2. Приймає рішення щодо проведення засідань Комітету;
2.23.3. Визначає дату і місце проведення засідань Комітету;
2.23.4. Пропонує порядок денний засідань Комітету;
2.23.5. Веде засідання Комітету;
2.23.6. Вносить на розгляд керівника Замовника пропозиції щодо змін у складі Комітету, змін порядку здійснення закупівель;
2.23.7. Здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
2.24. Секретар Комітету забезпечує:
2.24.1. Ведення та оформлення протоколів засідань Комітету;
2.24.2. Оперативне інформування членів Комітету стосовно організаційних питань його діяльності;
2.24.3. Зберігання та облік документів щодо здійснення публічних закупівель, пов’язаних з діяльністю Комітету;
2.24.4. Дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;
2.24.5. Розміщення інформації про публічні закупівлі в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики;
2.24.6. За дорученням голови Комітету виконання іншої організаційної роботи;
2.24.7. Виконання інших повноважень відповідно до законодавства.
2.25. Голова Комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на Комітет функцій.
2.26. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно- правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени Комітету несуть відповідальність згідно із законами України.
2.27. Голова та секретар Комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється в електронній системі закупівель для загального доступу.
Секретар виконавчого комітету Валентина СОЧИН
Додаток № 2
до рішення виконавчого комітету
від 27.03.2018 № 36
Склад
Тендерного комітету з процедур закупівель
Оваднівської сільської ради
Луцюк - головний бухгалтер відділу бухобліку
Олександр Вікторович та звітності Оваднівської сільської ради,
голова тендерного комітету;
Члени комітету
Журавель - провідний спеціаліст відділу бухобліку та
Світлана Володимирівна звітності Оваднівської сільської ради;
Панасевич - сільський голова Оваднівської
Сергій Степанович сільської ради;
Рой - головний спеціаліст ДАБК
Андрій Михайлович Оваднівської сільської ради;
Коваль - провідний спеціаліст відділу бухобліку
Іванна Леонідівна та звітності Оваднівської сільської ради;
Юрик - заступник сільського голови з фінансових
Іван Михайлович питань Оваднівської сільської ради.
Секретар виконавчого комітету Валентина СОЧИН