Оваднівська громада
Волинська область, Володимирський район

Обгрунтування закупівлі послуг з організації гарячого харчування для учнів пільгових категорій.

Дата: 22.01.2024 14:06
Кількість переглядів: 286

Фото без опису

ОБҐРУНТУВАННЯ

застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості) (зі змінами)

 

 

1. Найменування замовника: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Оваднівської сільської ради.

2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44450000.

3. Місцезнаходження замовника: 44720, Україна, Волинська область, село Овадне, вул. Перемоги, будинок 20.

4. Вид предмета закупівлі: Закупівля без застосування електронної системи закупівель.

    5. Конкретна назва предмета закупівлі: «Послуги з організації гарячого харчування учнів на 2024 рік ДК 021:2015:55510000-8 — Послуги їдалень (аутсорсинг)».

    6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015:55510000-8 — Послуги їдалень (аутсорсинг).

7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 17500 діто-днів.

8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: послуг: Шкільні їдальні загальноосвітніх навчальних закладів Оваднівської сільської ради.

9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: січень-травень 2024 року, у робочі дні.

10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунок Замовником за послуги здійснюється в національній валюті України шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дати фактично отриманих Замовником послуг та підписання Сторонами акту виконаних послуг.

У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: ФОП Моргачов Леонід Павлович.

12. Код згідно з ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 1835818991.

13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 44720, Україна, Волинська область, Володимирський район, село Хмелівка, вулиця Зелена, будинок 14.

14. Ціна договору: 700 000,00 гривень (Сімсот тисяч грн., 00 коп.), без ПДВ.

15. Підстава для здійснення замовником закупівлі: відповідно до пункту 13 Особливостей — підпункт 6 пункту 13 Особливостей, а саме: «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації».

16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей:

Для здійснення закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів на 2024 рік ДК 021:2015:55510000-8 — Послуги їдалень (аутсорсинг)», уповноваженою особою було оголошено проведення відкритих торгів (з особливостями) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-05-002462-a).

На участь у торгах не було подано жодної тендерної пропозиції, у зв’язку з чим електронною системою закупівель відкриті торги були відмінені автоматично. Підтвердженням цьому є Звіт про результати проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів на 2024 рік ДК 021:2015:55510000-8 — Послуги їдалень (аутсорсинг)».

У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів на 2024 рік ДК 021:2015:55510000-8 — Послуги їдалень (аутсорсинг)».

Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.

З урахуванням викладеного уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю за предметом закупівлі «Послуги з організації гарячого харчування учнів на 2024 рік ДК 021:2015:55510000-8 — Послуги їдалень (аутсорсинг)» шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.

 

Уповноважена особа                                                                              Ганна САВЮК

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь