Оваднівська громада
Волинська область, Володимир-Волинський район

«Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (перевезення школярів)».

Дата: 30.01.2024 15:42
Кількість переглядів: 89

Фото без опису

                                                      ОБҐРУНТУВАННЯ

застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості) (зі змінами)

 

1. Найменування замовника: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Оваднівської сільської ради.

2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44450000.

3. Місцезнаходження замовника: 44720, Україна, Волинська область, село Овадне, вул. Перемоги, будинок 20.

4. Вид предмета закупівлі: Закупівля без використання електронної системи.

    5. Конкретна назва предмета закупівлі: «Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (перевезення школярів)».

    6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.

7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 41 (сорок одна) послуга.

8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Довезення дітей шкільного віку з с. Охнівка, с. Білин, с. Блаженик до Комунального закладу «Гімназія села Верба    Оваднівської сільської ради» та у зворотньому напрямку.

    9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.03.2024 року.

10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунок Замовником за товар здійснюється в національній валюті України 100% оплати шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця впродовж десяти банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін актів надання послуг.

11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: Фізична особа підприємець Павловський Петро Сергійович.

12. Код згідно з ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 1734819975.

13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 04750, Україна, Волинська область, Володимирський район, село Льотниче, будинок 59.

14. Ціна договору: 98400,00  гривень (Дев’яносто вісім тисяч чотириста гривень, 00 копійок), без  ПДВ.

    15. Підстава для здійснення замовником закупівлі:

        Відповідно до пункту 11 Особливостей  для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 11 Особливостей:

          Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану продовжено до 14.02.2024р. (Закон України "Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку проведення загальної мобілізації" від 08.11.2023 р. № 10211 та Закон України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 08.11.2023 р. № 10212). Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості.

         Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

           У замовника виникла необхідність провести закупівлю послуг по довезенню школярів з с. Охнівка, с. Білин, с. Блаженик до Комунального закладу «Гімназія села Верба Оваднівської сільської ради» та у зворотньому напрямку. Закупівля  здійснена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні  закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості).

              За рішенням уповноваженої особи від 30.01.2024 року №35/02/2024/б було прийняте рішення про укладення прямого договору з ФОП Павловським Петром Сергійовичем з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) (зі змінами) за предметом закупівлі «Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (перевезення школярів)» унікальний номер закупівлі: UA-2024-02-09-006449-a Закупівля на prozorro.gov.ua на суму 98400,00 гривень (Дев’яносто вісім тисяч чотириста гривень, 00 копійок).

     Обгрунтування застосування підстави для здійснення замовником закупівлі шляхом укладення прямого договору згідно пункту 11 Особливостей за предметом закупівлі «Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (перевезення школярів)» код ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів погоджене начальником Гуманітарного відділу виконавчого комітету Оваднівської сільської ради Іващенко Тетяною Федорівною.

 

 

                 Уповноважена особа                                                  Ганна САВЮК


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь