A A A K K K
для людей із порушенням зору
Оваднівська громада
Волинська область, Володимир-Волинський район

Оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями) за предметом закупівлі: ДРОВА ПАЛИВНІ

Дата: 13.03.2024 16:27
Кількість переглядів: 30

                                                                              ОГОЛОШЕННЯ

                            про проведення відкритих торгів (з особливостями) за предметом закупівлі:

 

ДРОВА ПАЛИВНІ

код ДК 021:2015 –03410000-7 – Деревина

 від  13 березня 2024 року

 

 

  1. Замовник:
    1. Найменування: ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОВАДНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
    2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44450000

1.3. Місцезнаходження: 44720, Волинська область, Володимирський район, село Овадне, вулиця Перемоги, будинок 20

1.4. Категорія замовника: органи місцевого самоврядування (районні, районні у містах, міські, селищні, сільські ради)

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: Савюк  Ганна Петрівна , провідний бухгалтер, уповноважена особа, тел:   +380634314759

  1. Інформація про предмет закупівлі: Дрова паливні, код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина
    1. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-13-009783-a закупівля на prozorro.gov.ua Ідентифікатор плану закупівлі:  UA-P-2024-03-13-012035-a.

2.2. Кількість товарів, надання послуг чи обсяг виконання робіт: 180 (Сто вісімдесят) метрів кубічних

Замовником здійснено розрахунок обсягу товару згідно з аналізом цін постачальників деревини, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі. До ціни товару включена вартість товару, закупованої постачальником на оптовому ринку або через біржові аукціони лісових господарств, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка (маржа) постачальника та всі визначені законодавством податки та збори (знімки екрану комп’ютера під час моніторингу цін постачальників додаються).

2.3. Місце поставки товарів, надання послуг чи виконання робіт: Відповідно Таблиці №1 Додатку №2 до тендерної документації

2.4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 200000,00 гривень (з/без ПДВ) (Двісті тисяч гривень, 00 копійок з/без ПДВ)

Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно кошторисних призначень на 2024 рік (згідно рішення сесії Оваднівської сільської ради №33/44 від 26 лютого 2024 року).

2.5. Строк поставки товарів, надання послуг чи виконання робіт: З моменту підписання

 договору до 31.12.2024 року

    1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.03.2024 року 00:01 год.
    2. КЕКВ: 2275
    3. Умови оплати: Розрахунок Замовником за надані послуги здійснюється в національній

валюті України 100% оплати шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Перевізника впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Попередня оплата Товару не передбачається. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до десяти банківських днів .У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.

    1. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
    2.  Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник

вимагає його надати): не вимагається

    1. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: визначаються електронною системою

закупівель автоматично

    1.  Розмір мінімального кроку пониження ціни, %, сума: 0,5%, що становить 1000,00 гривень.
  1. Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:

      1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами;

2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення

публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями);

       3.Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на

період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року

 

Уповноважена особа                                                                             Ганна САВЮК

 

                   

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь