Обгрунтування закупівлі «Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (перевезення учнів із сіл: Білин, Охнівка, Блаженик до КЗ «Гімназія села Верба Оваднівської сільської ради» та у зворотньому напрямку) відповідно п.п. 6 п. 13 Особливостей.
ОБҐРУНТУВАННЯ
застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості) (зі змінами та доповненнями)
1. Найменування замовника: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Оваднівської сільської ради.
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44450000.
3. Місцезнаходження замовника: 44720, Україна, Волинська область, село Овадне, вул. Перемоги, будинок 20.
4. Вид предмета закупівлі: Закупівля без застосування електронної системи закупівель.
5. Конкретна назва предмета закупівлі: «Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (перевезення учнів із сіл: Білин , Охнівка, Блаженик до Комунального закладу «Гімназія села Верба Оваднівської сільської ради» та у зворотньому напрямку)».
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів.
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 68 послуг.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: перевезення учнів із сіл: Білин , Охнівка, Блаженик до Комунального закладу «Гімназія села Верба Оваднівської сільської ради.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: березень - червень 2024 року, у навчальні дні.
10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунок Замовником за послуги здійснюється в національній валюті України шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг.
11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: ФОП Павловський Петро Сергійович.
12. Код згідно з ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 1734819975.
13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 44750, Україна, Волинська область, Володимирський район, село Льотниче, вулиця Лесі Українки, будинок 59.
14. Ціна договору: 149600,00 гривень (Сто сорок дев’ять тисяч шістсот гривень, 00 копійок), без ПДВ.
15. Підстава для здійснення замовником закупівлі: відповідно до пункту 13 Особливостей — підпункт 6 пункту 13 Особливостей, а саме: «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації».
16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей: для здійснення закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (перевезення учнів із сіл: Білин , Охнівка, Блаженик до Комунального закладу «Гімназія села Верба Оваднівської сільської ради» і додому) за ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» уповноваженою особою було оголошено проведення відкритих торгів (з особливостями) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-03-04-011507-a).
На участь у торгах не було подано жодної тендерної пропозиції, у зв’язку з чим електронною системою закупівель відкриті торги були відмінені автоматично. Підтвердженням цьому є Звіт про результати проведення процедури закупівлі.
У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (перевезення учнів із сіл: Білин , Охнівка, Блаженик до Комунального закладу «Гімназія села Верба Оваднівської сільської ради» та у зворотньому напрямку) за ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів».
Відповідно до пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, надання послуг або виконання робіт у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
З урахуванням викладеного уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю за предметом закупівлі «Послуги з обслуговування автомобільним транспортом (перевезення учнів із сіл: Білин , Охнівка, Блаженик до Комунального закладу «Гімназія села Верба Оваднівської сільської ради» та у зворотньому напрямку) за ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів» шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Уповноважена особа Ганна САВЮК