Обгрунтування закупівлі за предметом: "Дрова паливні", проведеної за процедурою відкриті торги (з особливостями).
ОБҐРУНТУВАННЯ
здійснення замовником закупівлі відповідно до Постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості) (зі змінами та доповненнями).
1. Найменування замовника: Гуманітарний відділ виконавчого комітету Оваднівської сільської ради.
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44450000.
3. Місцезнаходження замовника: 44720, Україна, Волинська область, село Овадне, вул. Перемоги, будинок 20.
4. Процедура проведення закупівлі: Відкриті торги (з особливостями).
5. Конкретна назва предмета закупівлі: «Дрова паливні» (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина).
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 180 м3 (Сто вісімдесят метрів кубічних).
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
- Заклад загальної середньої освіти «Ліцей села Галинівка Оваднівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області» - 80 м3;
- Заклад загальної середньої освіти «Ліцей с. Овадне Оваднівської сільської ради Володимир-Волинського району Волинської області» - 60 м3;
- Заклад дошкільної освіти с. Галинівка Оваднівської сільської ради Володимирського району Волинської області – 10 м3;
- Заклад дошкільної освіти села Овадне Оваднівської сільської ради Володимирського району Волинської області - 30 м3.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 р. (включно).
10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Усі розрахунки між Сторонами здійснюються у національній валюті України. Оплата по данному Договору буде здійснюватися за рахунок коштів місцевого бюджету.
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). Попередня оплата Товару не передбачається.
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до десяти банківських днів .У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: Фізична особа – підприємець Марценюк Олександр Костянтинович.
12. Код згідно з ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 3454411776.
13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 45533, Україна, Волинська область, Володимирський район, село Твориничі, вулиця Набережна, будинок 4 .
14. Ціна договору: 195120,00 гривень (Сто дев’яносто п’ять тисяч сто двадцять грн., 00 коп.), без ПДВ.
15. Підстава для здійснення замовником закупівлі: «22» березня 2024 року відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів (з особливостями) за предметом закупівлі «Дрова паливні, код ДК 021:2015:3410000-7 Деревина» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-13-009783-a).
За результатами аукціону остаточні тендерні пропозиції учасників становлять:
- ФОП МАРЦЕНЮК ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ на суму 195 120, 00 гривень (Сто дев’яносто п’ять тисяч сто двадцять грн.., 00 коп.);
- ФОП «КУПРІЯНЧУК РОМАН ВАЛЕРІЙОВИЧ» на суму 196 200, 00гривень (Сто дев’яносто шість тисяч двісті грн., 00 коп.).
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей.
Під час розгляду на відповідність вимогам тендерній документації тендерної пропозиції від ФОП МАРЦЕНЮК ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ, яка визнана найбільш економічно вигідною, підстав для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника не виявлено.
За рішенням уповноваженої особи від 26.03.2024 року №45/03/2024 було прийняте рішення про укладення договору з ФОП Марценюк Олександром Костянтиновичем з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) (зі змінами та доповненнями) за предметом закупівлі «Дрова паливні» (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина ) унікальний номер закупівлі: UA-2024-03-13-009783-a Закупівля на prozorro. gov. ua на суму 195120, 00 гривень (Сто дев’яносто п’ять тисяч сто двадцять гривень, 00 копійок) без ПДВ.
Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 26.03.2024 року.
Дане обгрунтування погоджене та затверджене начальником Гуманітарного відділу виконавчого комітету Оваднівської сільської ради Тетяною ІВАЩЕНКО.
Уповноважена особа Ганна САВЮК