Оваднівська громада
Волинська область, Володимирський район

Додаток до РІШЕННЯ 43/11

Дата: 22.04.2025 12:30
Кількість переглядів: 119

Додаток 1

до рішення Оваднівської сільської ради

від 11.04.2025 № 43/4               

 

ПОЛОЖЕННЯ

 про квартирний облік при виконавчому комітеті

Оваднівської сільської ради

 

І. Загальні положення

 

1.1. Положення про квартирний облік при виконавчому комітеті Оваднівської сільської ради (далі – Положення) розроблено на підставі Житлового кодексу Української РСР, Правил обліку громадян,  які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, затверджених постановою Ради Міністрів УРСР і Укрпрофради від 11 грудня 1984року № 470, Порядку ведення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2011 року № 238, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про міліцію», «Про прокуратуру», «Про службу безпеки України», «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».

1.2. Дане Положення встановлює єдиний порядок зарахування на облік та ведення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов на території Оваднівської сільської ради.

1.3. Підставою для взяття громадян на квартирний облік при виконавчому комітеті Оваднівської сільської ради є:

а) забезпеченість житловою площею нижче встановленого рівня, а саме: на кожного члена сім’ї, що проживають разом, припадає менше 13,65 кв. м. включно;

б) реєстрація на території Оваднівської сільської ради не менше 5 років.

Громадяни визнаються потребуючими поліпшення житлових умов і з інших підстав, які передбачені діючим законодавством.

1.4. Облік громадян ведеться за напрямками черговості:

а) громадяни, які мають право на позачергове отримання житла;

б) громадяни, які мають право на першочергове отримання житла;

в) основний список (в даному списку перебувають всі громадяни, що знаходяться на квартирному обліку в громаді).

1.5. Черговість надання жилих приміщень визначається за часом взяття на облік.

1.6. Орган, що розглядає питання та приймає рішення про зарахування на квартирний облік:

а) житлова комісія надає рекомендації виконавчому комітету, що оформляється протоколом;

б) виконавчий комітет Оваднівської сільської ради своїм рішенням зараховує чи не зараховує заявника до квартирної черги.

1.7. Термін розгляду та прийняття рішень: один місяць з дня отримання необхідних документів.

 

ІІ.  Особи, які можуть бути зараховані на квартирний облік

 

2.1. На квартирний облік можуть бути зараховані особи, яким виповнилося 18 років, постійно проживають або зареєстровані на території Оваднівської сільської ради (відповідно до п. 1.3 Положення) при наявності однієї з наступних підстав:

а) забезпеченість житловою площею нижче встановленого рівня - тобто у випадку, коли на одну особу припадає 13,65кв.м або менше 13,65кв.м житлової площі в квартирі (загальна площа квартири (будинку) до уваги не береться) та не менше п’яти років проживають на території Оваднівської сільської ради;

б) проживання не менше п’яти років за договором найму/оренди в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності;

в) проживання в одній кімнаті по дві і більше сім’ї, незалежно від родинних відносин;

г) наявність тяжкої форми хронічного захворювання (згідно переліку хронічних захворювань затверджених наказом МОЗ УРСР від 08 лютого 1985 р. № 52), у зв'язку з чим особа не може проживати в комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами своєї сім'ї (додаток 1 до Положення);

ґ) проживання в одній кімнаті осіб різної статі старше за 9 років, крім подружжя, (розглядаються випадки, коли жиле приміщення складається більш як з однієї кімнати);

д) внутрішньо переміщені особи з числа інвалідів війни, визначених у пунктах 11-14 частини другої статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та членів їх сімей; а також членів сімей загиблих, визначених абзацами четвертим-восьмим, шістнадцятим-двадцять другим пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

2.2. На пільговий квартирний облік (відповідно до п. 1.4. Положення) зараховуються особи, що користуються пільгами:

а) на позачергове отримання житла мають право:

- громадяни, житло яких внаслідок стихійного лиха стало непридатним для проживання;

- діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, після завершення терміну перебування у сім’ї опікуна чи піклувальника, прийомній сім’ї, дитячому будинку сімейного типу, закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також особи з їх числа у разі відсутності житла або неможливості повернення займаного раніше жилого  приміщення в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України (діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, у разі відсутності в таких дітей житла зараховуються на квартирний облік за місцем їх походження або проживання до встановлення опіки, піклування, влаштування в прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу, заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за заявою опікуна чи піклувальника, прийомних батьків, батьків-вихователів, адміністрації закладу, де проживає дитина, або органу опіки та піклування – ч. 1 статті 33 Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»);

- діти-інваліди, що не мають батьків або батьки яких позбавлені батьківських прав і проживають у державних або в інших соціальних установах, після досягнення повноліття, якщо за висновком медико-соціальної експертизи вони можуть здійснювати самообслуговування і вести самостійний спосіб життя;

- особи, які належать до інвалідів війни (стаття 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»);

- особи, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (стаття 10);

- особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (категорія І, категорія ІІ та діти, які стали інвалідами внаслідок Чорнобильської катастрофи та потребують особливого догляду (абзац 1 п. 10 ч. 1 ст. 20, п. 3 ч. 1 ст. 21, п. 7 ч. 3 статті 30 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»));

- сім’ї, які мають п’ятьох і більше дітей, та у разі народження у однієї жінки одночасно трьох і більше дітей (стаття 46 Житлового кодексу УРСР);

-  інші категорії осіб, пільги яким встановлені чинним законодавством.

б) на першочергове отримання житла мають право:

-   учасники бойових дій та учасники війни;

-  інваліди праці I і II груп та інваліди I і II груп з числа військовослужбовців;

-  матері, яким присвоєно звання «Мати-героїня»;

- багатодітні сім’ї (які мають у своєму складі трьох і більше дітей) і одинокі матері, з урахуванням особливостей зазначених в абз. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охорону дитинства» (ст. 45 Житлового кодексу УРСР);

сім’ї при народженні одразу двох або більше дітей;

-  інші категорії осіб, пільги яким встановлені чинним законодавством.

 

ІІІ.   Перелік документів, необхідних для зарахування

на квартирний облік

 

3.1. Заяву встановленого зразка, підписану всіма повнолітніми членами сім'ї, які зараховуються на облік (додаток 2 до Положення).

Заява подається особисто громадянином або представником за довіреністю. Інтереси недієздатних та обмежено дієздатних громадян представляють, відповідно до законодавства України, їх законні представники.

Заяву щодо дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у віці 16-18 років, подають опікун чи піклувальник, прийомні батьки, батьки-вихователі, представник адміністрації закладу, де проживає дитина, або орган опіки та піклування.

У заяві зазначається конкретна підстава визнання громадянина таким, що потребує поліпшення житлових умов, та вказується, за наявності, пільга.

3.2. Витяг про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб.

Особа, яка зараховується на квартирний облік, зареєстрована на території громади, а проживає на території іншої громади, повинна надати довідку з міської/сільської ради про не перебування на квартирному обліку.

3.3. Довідки з місця роботи осіб, які підписали заяву про зарахування на квартирний облік.

В довідці повинно бути зазначено місце роботи, посади та інформації чи особа перебуває (не перебуває) на квартирному обліку за місцем роботи

3.4. Довідки про підтвердження факту навчання (крім шкіл) повнолітніх/ неповнолітніх членів сім’ї.

3.5. Копії паспортів заявника та членів його сім’ї (сторінки 1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію), (ID-карток та витягів щодо реєстрації місця проживання).

При поданні документів особа повинна мати з собою для звірки оригінали паспортів, з яких зроблено копії.

3.6. Копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника та членів його сім’ї;

3.7. Акт обстеження житлових умов.

Для отримання акту обстеження житлових умов особа, яка бажає стати на квартирний облік, звертається до виконавчого комітету Оваднівської сільської ради (додаток 6 до Положення).

3.8. Копії свідоцтв (про одруження, про розлучення, про народження дітей, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, тощо) (у разі необхідності).

3.9. Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно  на заявника та усіх членів сім’ї, які стають на квартирний облік, включаючи неповнолітніх дітей.

3.10. Копія технічного паспорту та копія документу, що підтверджує право власності на житло (свідоцтво про право власності – якщо квартира приватизована).

3.11. Копію договору найму (піднайму) житла між власником і наймачем,  якщо особа проживає за договором найму (піднайму) жилого приміщення в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності або в будинках комунальної власності (у разі необхідності).

Особа повинна бути зареєстрована (прописана) за тією адресою, де укладений договір найму.

3.12. Оригінал медичного висновку (форми №3) лікарсько- консультативної комісії (медико-соціальна експертиза), якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання (згідно затвердженого переліку) (Додаток 1 до Положення).

3.13. Копії документів, які підтверджують право на пільги, якщо особа, яка стає на квартирний облік, має право на пільги (у разі необхідності).

До документів, що підтверджують право на пільги, належать такі, що засвідчують особливий статус особи (ветеран війни; особа, яка має статус ліквідатора  аварії на ЧАЕС; особа, яка має статус учасника бойових дій, військовослужбовця). За необхідності, при виявленні обставин, які потребують більш детального вивчення, до основного пакету документів можуть бути затребувані інші документи 

 

ІV.  Подання документів

 

4.1. Особа, яка бажає стати на квартирний облік подає до виконавчого комітету Оваднівської сільської ради заяву та визначений  у п. 3 Положення перелік необхідних документів.

 

V. Прийняття рішення

 

5.1. Заява та пакет документів подаються до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) та проходять наступні етапи:

а) реєстрація заяви та доданого до неї пакету документів у журналі реєстрації заяв громадян про взяття на квартирний облік;

б) розгляд і накладення резолюції сільським головою чи іншою відповідальною посадовою особою;

в) розгляд документів постійною комісією з житлових питань та надання висновків виконавчому комітету для прийняття рішення;

г) прийняття відповідного рішення на черговому засіданні виконкому міської ради;

ґ) внесення житловою комісією змін до журналу по квартирному обліку громадян на підставі прийнятого рішення.

5.2. У 15-денний термін з моменту  прийняття рішення виконавчий комітет сільської ради надсилає поштою повідомлення громадянину про взяття (чи відмову у взятті) його на квартирний  облік.

 

VІ. Зняття з квартирного обліку


 
6.1.  Громадяни знімаються з квартирного обліку у випадках:
а) поліпшення житлових умов, внаслідок якого відпали підстави для надання іншого жилого приміщення;
б) виїзду на постійне місце проживання до іншого населеного пункту;
в) припинення трудових відносин з підприємством, установою, організацією особи, яка перебуває на обліку за місцем роботи, крім випадків, передбачених Житловим кодексом УРСР, п. 29 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР та  іншими  актами  законодавства Української РСР;
г) засудження до позбавлення волі на строк понад шість місяців;
ґ) подання  відомостей, що не відповідають дійсності, які стали підставою для взяття  на облік, або неправомірних дій службових осіб при вирішенні питання про взяття на облік;
д) скасування довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
е) одноразового отримання від органів державної влади чи органу місцевого самоврядування  допомоги грошової компенсації за належне їм для отримання жиле приміщення;
є) зміни фактичного місця проживання внутрішньо переміщеної особи шляхом переїзду до іншої адміністративно-територіальної одиниці.
6.2. Громадяни виключаються із списків осіб, які користуються правом першочергового або позачергового одержання жилих приміщень, якщо вони були необґрунтовано включені до цих списків або втратили вказане право. 
6.3. Громадяни знімаються з пільгової черги у разі смерті на протязі місяця після отримання інформації про смерть особи, яка перебувала на пільговій квартирній черзі. 
6.4.Громадяни, знімаються з загальної квартирної черги у разі смерті, якщо на протязі року спадкоємці не подали заяву про переведення квартирної черги на них(ст. 1270 Цивільного кодексу України – шість місяців на прийняття спадщини, стаття 99 Кодексу адміністративного судочинства України – шість місяців на звернення до адміністративного суду за захистом прав від дня, коли особа дізналася про порушення своїх прав), у випадку якщо спадкоємці стояли разом з померлим на квартирній черзі. 

6.5. Громадяни виключається зі списку осіб, які перебувають на черзі на одержання жилих приміщень, без права встановлення протягом року на квартирну чергу в тому випадку, коли вони відмовляються від наданого жилого приміщення

6.6. Про зняття з обліку/виключення із списку громадяни у 15-денний строк  повідомляються у письмовій формі з указанням підстави зняття з обліку. 

 

VІІ. Перереєстрація

 

7.1. Житлова комісія при виконавчому комітеті Оваднівської сільської ради щороку в період з 1 жовтня по 31 грудня проводить перереєстрацію громадян,  які  перебувають  на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані.

7.2. Виявлені зміни вносяться в облікові справи громадян, книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання жилих приміщень.

7.3. Перереєстрація здійснюється на підставі заяв громадян (додаток 3 до Положення), що перебувають на квартирному обліку в громаді.

 

VІІІ. Затвердження списків

 

8.1. Після проведення перереєстрації житлова комісія здійснює моніторинг змін в облікових справах громадян та по квартирній черзі.

8.2. У випадку, коли після моніторингу виявляються зміни, які призводять до руху квартирної черги, то житлова комісія готує списки осіб, що потребують поліпшення житлових умов на затвердження виконавчим комітетом.

8.3. Формуються та затверджуються три основні списки осіб, що потребують поліпшення житлових умов відповідно до пунктів 1.4, 2.1 та 2.2 Положення:

а) основний список (в даному списку перебувають всі громадяни, що знаходяться на квартирному обліку в громаді);

б) список громадян, які мають право на першочергове отримання житла;

в) список громадян, які мають право на позачергове отримання житла.

8.4. Також формуються, проте не затверджуються, списки громадян за категоріями пільг.

 

ІХ. Журнали

 

9.1. Заяви громадян відносно постановки на квартирний облік реєструються в журналі/книзі реєстрації заяв громадян про взяття на квартирний облік (додаток 4 до Положення).

9.2. Заяви громадян на перереєстрацію по квартирному обліку в громаді реєструються в журналі/книзі перереєстрації громадян, що перебувають на квартирному обліку в Оваднівській сілкій раді (додаток 5 до Положення).

 

 

Секретар сільської ради                                                                Андрій РОЙ

 

 

Додаток 1

до Положення про квартирний облік

при виконавчому комітеті

Оваднівської сільської ради

 

 

ПЕРЕЛІК

хронічних захворювань, при яких особа, страждаюча цими захворюваннями, не може проживати в комунальній квартирі чи

в одній кімнаті з членами своєї сім’ї

(Додаток № 1 до наказу МОЗ УРСР від 08.02.1985 № 52)

  1. Захворювання серцево-судинної системи
  1. Ревматичні та інші органічні ураження серця з порушенням кровообігу ПБ-Ш ступенів.
  2. Стан після перенесеного інфаркту міокарда зі стенокардією IV функціонального класу і недостатністю кровообігу ПБ-Ш ступенів.
  3. Гіпертонічна хвороба, ускладнена органічними порушеннями кровообігу головного мозку.

 

  1. Захворювання органів дихання
  1. Важка форма бронхіальної астми з частими приступами, ускладненою дихальною недостатністю П-Ш ступенів.
  2. Хронічний бронхіт, емфізема легенів, пневмосклероз, ускладнені легенево-серцевою недостатністю П-Ш ступеня.
  3. Гангрена, абсцес легенів, ускладнені легенево-серцевою недостатністю П-Ш ступеня. Бронхоактатична хвороба (розповсюджена форма), ускладнена легенево-серцевою недостатністю П-Ш ступеня.

 

  1. Захворювання опорно-рухового апарату
  1. Важкі форми остеомієліту з фістула і великою кількістю гнійних виділень.
  2. Двосторонні високі ампутації нижніх кінцівок (у випадках неможливості протезування).

 

  1. Нервово-судинні захворювання
  1.  Органічні ураження центральної нервової системи зі стійкими важкими порушеннями функції кінцівок і функції тазових органів (наслідки перенесених важких черепно-мозкових травм, травм хребта і спинного мозку, розсіяний склероз, аміотрофічний склероз, сірінгомієлія, дитячий церебральний параліч.
  2. Наслідки розладів кровообігу головного та спинного мозку, а також наслідки запальних захворювань центральної нервової системи у вигляді паралічів і парезів кінцівок, гіперкінезів і розладів функцій тазових органів.
  3. Облітеруючий ендартеріїт з ускладненнями, що призвели до ампутації кінцівок.
  1. Психічні захворювання
  1. Психічні захворювання з хронічним перебігом, стійкою психотичної симптоматикою і вираженими змінами особи (шизофренія, маніакально - депресивний психоз, епілептична хвороба, пресенільний і сенільний психози).
  2. Інші хронічні психічні стани і слабоумство внаслідок органічних захворювань головного мозку.
  3. Розумова відсталість будь-якого походження, при якій хворий потребує постійного догляду.
  4. Важкі форми неврозів, при яких хворі підлягають періодичному лікуванню в психіатричних стаціонарах.

 

  1. Туберкульоз легенів та інших органів
  1. Активні форми туберкульозу всіх органів і системи з виділенням туберкульозної палички.

 

  1. Захворювання шкіри

1. Проказа.

  1. Екзема, нейродерміт (поширені форми з поширеними осередками ураження, що не піддаються лікуванню).
  2. Псоріаз (лускатий лишай) - поширені форми. Грибоподібний мікоз - ерітродермічна і поширені форми.
  3. Пухирчатка аконтолітична з великим ураженням шкіри.

 

  1. Інші захворювання

1. Калові, сечові і вагінальні нориці, стома сечового міхура, протиприродний анус.

  1. Невиліковні форми нетримання сечі й калу (будь-якого походження).
  2. ВІЛ-інфекція.
  3. СНІД.
 

 

Додаток 2

до Положення про квартирний облік

при виконавчому комітеті

Оваднівської сільської ради

 

 

Оваднівському сільському голові

_____________________________________

(власне ім’я та прізвище сільського голови)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(П.І.Б.  та адреса проживання заявника)

тел. ____________________________________

 

 

ЗАЯВА

 

Прошу взяти на квартирний облік в Оваднівській сільській територіальній громаді для поліпшення житлових умов мене з сім’єю:

 

п/п

Родинні відносини

Прізвище, ім’я, по батькові

Число,  місяць, рік народження

Місце роботи

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

Проживаю з _____________ ______________ року

за адресою: ___________________________________________________________________________________________________________________________

 

Зареєстрований (-на) з _____________________ року

за адресою:_________________________ _______________________________

___________________________________________________________________

 

Квартира/будинок складається з _____ кімнат, житлова площа_______, загальна площа _______, з комунальними вигодами/без вигод.

 

Працюю з ____________ року ___________________________________________

                               (де і ким)

_________________________________________________________________________________

 

Користуюсь пільгою як _________________________________________________________

(документ, який підтверджує пільгу)

_________________________________________________________________________________________________

 

                                                                                                                                                        

Зобов’язуюсь щорічно, у період з 01 жовтня по 31 грудня, здійснювати перереєстрацію в квартирній черзі, а також повідомляти виконавчий комітет Оваднівської сільської ради  про зміни житлових умов і склад моєї сім’ї.

А у разі нездійснення щорічної перереєстрації усвідомлюю про настання наслідків, передбачених в розділі 6 Положення про квартирний облік в Оваднівській сільській раді.

З правами та обов’язками ознайомлений (-а).

 

«__» __________20_ року               _______             ______________________

           (підпис)                             (ініціали та прізвище заявника)

 

Підписи повнолітніх членів моєї сім’ї, які беруться на квартирний облік:

 

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Підпис

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

 

6.

 

 

 

ДО ЗАЯВИ ДОДАЄТЬСЯ:

 

  1. Витяг про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб.
  2. Довідки з місця роботи осіб, які підписали заяву про взяття на квартирний облік.
  3. Копії паспортів повнолітніх осіб та витяги щодо реєстрації місця проживання.
  4. Акт обстеження житлових умов.
  5. Засвідчені копії свідоцтв про одруження/розлучення та про народження дітей.
  6. Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на заявника та усіх членів сім’ї, які стають на квартирний облік, включаючи неповнолітніх дітей
  7. Якщо квартира приватизована - копія технічного паспорту та копія документу, що підтверджує право власності на житло. 
  8. Якщо проживає за договором піднайму жилого приміщення - копію договору піднайму.
  9. Якщо проживає за договором найму жилого приміщення в будинках/квартирах, що належать громадянам на праві приватної власності або в будинках житлово-будівельних кооперативів - копію договору найму.
  10. Якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання (згідно затвердженого переліку - оригінал медичного висновку лікарсько-консультативної комісії).
  11. Якщо особа, яка стає на квартирний  облік, має право на пільги - засвідчені копії документів, які підтверджують право на пільги.

 

 

«__» __________20__ року             _______             ______________________

                                                              (підпис)                             (ініціали та прізвище заявника)

Додаток 3

до Положення про квартирний облік

при виконавчому комітеті

Оваднівської сільської ради

 

 

Оваднівському сільському голові

_____________________________________

(власне ім’я та прізвище сільського голови)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(П.І.Б.  та адреса проживання заявника)

тел. _________________________________

 

 

ЗАЯВА

 

Прошу здійснити перереєстрацію моїх облікових даних в реєстрі осіб на поліпшення житлових умов, які перебувають на квартирному обліку в Оваднівській сільській територіальній громаді.

 

ДО ЗАЯВИ ДОДАЄТЬСЯ:

  1. ___________________________________________________________________________
  2. ___________________________________________________________________________
  3. ___________________________________________________________________________
  4. ___________________________________________________________________________
  5. ___________________________________________________________________________
  6. ___________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

«__» __________20__ року             _______             ______________________

                                                              (підпис)                             (ініціали та прізвище заявника)

 

 

Додаток 4

до Положення про квартирний облік

при виконавчому комітеті

Оваднівської сільської ради

 

 


 
ЖУРНАЛ



реєстрації заяв громадян про взяття на квартирний облік 



в Оваднівській сільській територіальній громаді





 
 Розпочатий ________________ 202__ р. 
Закінчений _________________ 202__ р.

 

 
№ з/п
Дата надходження заяви і доданих до неї документів
Прізвище, ім’я, по батькові заявника
Адреса проживання/реєстрації заявника
Зміст, дата і номер рішення виконкому
Дата і номер листа заявникові
1
2
3
4
5
6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

до Положення про квартирний облік

при виконавчому комітеті

Оваднівської сільської ради

 

 

 

ЖУРНАЛ



перереєстрації  громадян, що перебувають на квартирній черзі



в Оваднівській сільській територіальній громаді

 

 
 Розпочатий ________________ 20__ р. 
Закінчений ________________ 20__ р.

 

 
№ з/п
Дата надходження заяви і доданих до неї документів
Прізвище, ім’я, по батькові заявника
Адреса проживання/ реєстрації заявника
Зміст, дата і номер рішення виконкому (у випадку зміни облікових даних)
1
2
3
4
5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

Додаток 6

до Положення про квартирний облік

при виконавчому комітеті

Оваднівської сільської ради

 

А К Т

обстеження  житлових  умов  заявника

 

 ________________202____ року

 

                                               (прізвище, ім’я та по батькові)

який (-ка) проживає за адресою__________________________________________________

 

комісія в складі_______________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

при перевірці на місці житлових умов встановила:

  1. Жила площа (кількість кімнат,їх площа, поверх, підсобні приміщення тощо)

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Будинок належить (місцевій раді, підприємству, установі, організації, житлово-будівельному кооперативу, громадянину на праві особистої власності)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Коротка характеристика будинку та жилої площі (будинок: з цегли, дерев’яний, аварійний, кімната: суха, світла, ізольована, прохідна, сира, квартира: окрема, тощо)___________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Благоустрій будинку і даної квартири: газ, водопровід, каналізація, опалення (центральне, пічне), ванна, ліфт, тощо____________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. На кого відкритий особовий рахунок_________________________________

_____________________________________________________________________

 

  1. Хто проживає на даній площі

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Родинні відносини

Рік народження

З якого часу проживає в населеному пункті

Місце роботи та посада

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Додаткові відомості про заявника, його сім’ю:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Висновок чи пропозиції комісії:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Підпис голови комісії:

 

______________

                (підпис)

_____________________

                              (ПІБ)      

Підпис членів комісії:

 

______________

                (підпис)

_____________________

                              (ПІБ)      

 

______________

                (підпис)

_____________________

                              (ПІБ)      

 

______________

                (підпис)

_____________________

                              (ПІБ)      

 

______________

                (підпис)

_____________________

                              (ПІБ)      

 

______________

                (підпис)

_____________________

                              (ПІБ)      

 

 

 

Додаток 2

до рішення Оваднівської сільської ради

від 11.04.2025 № 43/4

 

 

 

СКЛАД

житлової комісії при виконавчому комітеті

Оваднівської сільської ради

 

 

Голова комісії - сільський голова;

заступник голови комісії  - секретар сільської ради;

секретар комісії  - керуюча справами (секретар) виконавчого комітету.

Члени комісії:

- начальник відділу соціального захисту населення Оваднівської сільської ради;

- начальник служби у справах дітей Оваднівської сільської ради;

- начальник відділу юридичного забезпечення, документообігу та мобілізаційної роботи.

- керівник Комунального господарства Оваднівської сільської ради;

- фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб апарату Центру надання соціальних послуг;

- староста відповідно до місця проживання громадян, де проводиться обстеження;

- депутат сільської ради від округу, на території якого проживають громадяни, де проводиться обстеження (за згодою).

 

 

 

Секретар сільської ради                                                           Андрій РОЙ

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь