Оваднівська громада
Волинська область, Володимирський район

РІШЕННЯ 57 Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Оваднівської сільської ради за перший квартал 2025рік

Дата: 02.05.2025 17:05
Кількість переглядів: 16

ОВАДНІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

 

ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

 

23.04.2025                                           с. Овадне                                                  № 57

 

Про стан роботи із зверненнями

громадян, що надійшли до

Оваднівської сільської ради за

перший квартал 2025рік

 

Керуючись підпунктом 1 пункту «б» частини 1 статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення належного рівня, ефективного вирішення питань, що порушуються громадянами та для посилення відповідальності керівників структурних підрозділів селищної ради за своєчасним виконанням та наданням відповідей на звернення громадян, враховуючи вимоги чинного законодавства, виконавчий комітет сільської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Інформацію про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Оваднівської сільської ради за перший квартал 2025 року, взяти до відома (додано).

2. Керівникам структурних підрозділів сільської ради, керівникам комунальних підприємств, установ, що належать до сфери управління сільської ради:

2.1. Вживати заходи щодо вчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного ставлення до вирішення проблем, про які зазначено у зверненнях громадян.

2.2. Не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян, надавати відповіді заявникам у встановленні законом терміни про результати їх розгляду.

3. Старостам – проводити роз’яснювальну роботу на місцях із громадянами щодо звернень на Урядову «гарячу» лінію та на місцях вирішувати наявні питання з метою контролю надходжень даних звернень.

4. Начальнику відділу юридичного забезпечення, документообігу та мобілізаційної роботи сільської ради Божку С. О. забезпечувати постійний контроль за своєчасним розглядом звернень громадян відповідно до діючого законодавства.

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Івана Михайловича Юрика.

 

 

 

Голова                                                                         Сергій ПАНАСЕВИЧ

 

Сочин Валентина 0634173935

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь