A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Оваднівська громада
Волинська область, Володимир-Волинський район

Пояснювальна записка до  рішення сільської ради „Про бюджет   сільської територіальної громади на 2021 рік”

Дата: 31.12.2020 14:22
Кількість переглядів: 36

 

27.11.20201010       

 

                         

Пояснювальна записка до  рішення сільської ради

„Про бюджет   сільської територіальної громади на 2021 рік”

 

Відповідно до вимог статті 77 Бюджетного кодексу України місцеві бюджети на відповідний рік мають бути ухвалені у термін до 25 грудня включно, незалежно від перенесення чи відкладення розгляду державного бюджету на відповідний рік.

Якщо до 1 грудня року, що передує плановому, Верховною Радою України не прийнято закон про Державний бюджет України, місцева рада при затвердженні бюджету враховує обсяги міжбюджетних трансфертів, визначені у проєкті закону про Державний бюджет України на плановий бюджетний період, поданому Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України.

У двотижневий строк з дня офіційного опублікування закону про Державний бюджет України відповідна місцева рада приводить обсяги міжбюджетних трансфертів у відповідність із законом про Державний бюджет України. 

Проєкт рішення Оваднівської сільської  ради «Про  бюджет сільської територіальної громади на 2021 рік» підготовлено відповідно до положень Бюджетного кодексу України з урахуванням змін, запропонованих законопроєктом 4100-д, прийнятих у першому читанні,  проєкту Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», поданому Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України на друге читання, основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2021–2023 роки, схвалених постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року № 671, особливостей складання розрахунків до проєктів бюджетів на 2021 рік, повідомлених листом Міністерства фінансів України від 14 серпня 2020 року № 05110-14-6/25094. Крім того, у ході підготовки проєкту бюджету територіальної громади на наступний рік врахована інформація, надіслана листом Міністерства фінансів України від         28 листопада 2020 року № 05110-14-6/36573 «Про схвалення Кабінетом Міністрів України проекту державного бюджету на 2021 рік, Проєкт рішення сформовано з урахуванням Типової форми рішення про місцевий бюджет, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 03.08.2018 № 668 зі змінами, та підходів щодо кодування бюджетних програм, визначених наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 № 793 зі змінами.

 Соціально-економічний стан області та хід виконання бюджету  об’єднаної територіальної громади  у поточному році

 

Індекс промислової продукції порівняно з січнем-вереснем 2019 року становив 91,7%, в тому числі у добувній промисловості та розробленні кар’єрів – 67%, переробній – 91,3%, постачанні електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря – 98,5 відсотка. 

Підприємствами реалізовано промислової продукції (товарів, послуг) на суму 22,1 млрд гривень. 

У січні-вересні 2020 року індекс сільськогосподарської продукції порівняно із відповідним періодом 2019 року становив 97,8 відсотка, в тому числі у сільськогосподарських підприємствах – 94,8 відсотка, у господарствах населення – 100,8 відсотка. Індекс продукції рослинництва становив 97,3 відсотка, продукції тваринництва – 99 відсотків.

Обсяг виробленої сільськогосподарської продукції, реалізованої підприємствами, порівняно з відповідним періодом 2019 року, зменшився на 3,6 відсотка, у т.ч. продукції рослинництва – на 9,4 відсотка, продукції тваринництва – збільшився на 10 відсотків. 

Оборот роздрібної торгівлі за 9 місяців 2020 року становив 16,1 млрд грн, що в порівняльних цінах на 12,3 відсотка більше ніж за відповідний період 

2019 року. Роздрібний товарооборот підприємств роздрібної торгівлі (юридичних осіб) становив 10,2 млрд грн і збільшився проти відповідного періоду 2019 року на 13,1 відсотка.

Індекс споживчих цін (індекс інфляції) в області у вересні порівняно з груднем 2019 року становив 102,2%, в Україні – 101,7% (у відповідному періоді минулого року – 103,6% та 103,4%).

Найбільше зросли ціни на фрукти (на 23,9%) та продукти переробки зернових (на 21,2%). 

Середньомісячна номінальна заробітна плата штатного працівника області у січні-вересні 2020 року становила 8 872 грн (в Україні – 11 199 грн), що на 5,2 відсотка більше, ніж у відповідному періоді 2019 року. 

Індекс реальної заробітної плати у січні-вересні 2020 року порівняно з відповідним періодом 2019 року становив 101,8 відсотка (в Україні – 106,6 відсотка). 

Сільський бюджет за січень-жовтень 2020 року  виконано на 100,9 відсотка, понад план залучено 140,9 тис гривень. Порівняно з відповідним  періодом 2019  року доходи загального фонду  зменшились на 226,3 тис.гривень,  або на 1,4 відсотка.       

 Обсяг бюджету Оваднівської сільської ради за 10 місяців 2020 року з урахуванням трансфертів з державного бюджету  склав  34615,36  тис гривень,  у тому числі по загальному фонду доходи місцевих бюджетів склали   33544,8 тис  гривень, по спеціальному – 1070,56 тис  гривень З державного  та обласного бюджетів  сільському  бюджету  перераховано в повному обсязі передбачену станом на 1 листопада 2020 року базову і додаткову дотації в сумах, відповідно, 2480,0 і 394,0,0 тис гривень.

Обсяг власних надходжень до місцевого бюджету і отримані трансферти з державного бюджету забезпечили належне функціонування установ та закладів соціально-культурної сфери сільської ради, що утримується за рахунок місцевого бюджету, що, в свою чергу, сприяло стабільності соціально-економічної ситуації в ОТГ.

 На фінансування видатків із загального фонду місцевих бюджетів за січень-жовтень 2020 року спрямовано 32191,456 тис грн.­­­­­­­­­­­­­­­­­ На   галузь освіти  спрямовано 18701,346 тис грн, або 58,1 відсотка.

 

             Прогноз бюджету територіальної громади  на 2022-2023 роки

 

Процес середньострокового бюджетного планування  на два наступні за звітним періоди регламентовано Бюджетним кодексом України.

Пунктом 49 Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України установлено, що положення статті 75 (в частині складання прогнозу місцевого бюджету) та статті 75-1 цього Кодексу (щодо порядку  складання і затвердження прогнозу місцевого бюджету) застосовуються з 1 січня 2020 року.

Починаючи з формування бюджетів на 2021 рік місцеві фінансові органи, як і Міністерство фінансів України, мали перейти до середньострокового бюджетного планування та складати прогноз місцевого бюджету – документ середньострокового бюджетного планування, що визначає показники місцевого бюджету на середньостроковий період і є основою для складання проєкту місцевого бюджету.

Враховуючи складну фінансову ситуацію, спричинену розповсюдженням короновірусної інфекції COVID-19, Законом України від 13.04.2020 № 553-IX

визначено, що тимчасово, до 1 січня 2021 року, норми частини першої статті 75 щодо прогнозів місцевих бюджетів та статті 75-1 цього Кодексу не застосовуються.

Разом з тим, відповідно до особливостей складання розрахунків до проєктів бюджетів на 2021 рік, повідомлених листом Міністерства фінансів України від 14 серпня 2020 року № 05110-14-6/25094, бюджетна політика у середньостроковій перспективі залежатиме від подолання наслідків поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом  SARSCoV-2 y світі та Україні.

Після зниження темпів зростання ВВП у 2020 році на 4,8 відсотка, починаючи з 2021 року очікується повернення економіки до траєкторії зростання. За базовим сценарієм прогноз Основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2021–2023 роки, схвалений постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 № 671, прогнозує зростання ВВП у 2021-2023 році в середньому на рівні 4,5 відсотка.

Застосування заходів, спрямованих на подолання негативних явищ в економіці, пов’язаних з пандемією, дещо пришвидшить цінову динаміку у 2021 році (до 7,3 відсотка), але надалі інфляція буде поступово уповільнюватись до 5,3 відсотка (на кінець 2023 року).

Ці процеси визначатимуть динаміку середньомісячної заробітної плати, яка зростатиме у реальному вимірі у середньому на 7,7 відсотка щорічно на фоні зниження безробіття (з 9,2 відсотка у 2021 році до 8 відсотків у 2023 році).

Враховуючи значну частку трансфертів з державного бюджету у загальному ресурсі  бюджету територіальної громади, індикативні показники доходів та витрат обласного бюджету на середньостроковий період можуть бути розраховані лише після здійснення розрахунків міжбюджетних трансфертів на 2022-2023 роки на державному рівні.

Відповідно до згаданого вище листа Міністерства фінансів України, державна бюджетна політика на 2021-2023 роки щодо місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин буде спрямована на удосконалення міжбюджетного регулювання, зміцнення фінансової спроможності місцевих бюджетів, підвищення прозорості та результативності використання бюджетних ресурсів в умовах створення дворівневої системи міжбюджетних відносин.

Протягом 2021-2023 років держава продовжуватиме надавати підтримку для реалізації інвестиційних програм та проєктів регіонального розвитку за рахунок державного фонду регіонального розвитку.

Горизонтальне вирівнювання податкоспроможності місцевих бюджетів здійснюватиметься відповідно до положень статей 98-100 Бюджетного кодексу України.

Основним завданням органів місцевого самоврядування на середньострокову перспективу при складанні видаткової частини місцевих бюджетів залишається питання врахування в першочерговому порядку потреби у коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці і розміру мінімальної заробітної плати та на проведення розрахунків за електричну і теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ і послуги зв’язку, що споживаються бюджетними установами.

Бюджетна політика на період 2021-2023 років в громаді спрямовуватиметься, у першу чергу, на забезпечення стабільності фінансування соціальних витрат, пов’язаних з виплатою заробітної плати працівникам бюджетної сфери, реалізацією соціальних гарантій і соціального захисту вразливих верств населення, забезпечення гідних умов життєдіяльності для кожного громадянина.

Разом з тим, надзвичайно важливим у цьому періоді має стати збільшення інвестиційної складової місцевих бюджетів, підтримка економічного зростання, оновлення закладів бюджетної сфери та соціальної інфраструктури, стимулювання переходу до інноваційно-інвестиційної моделі розвитку, реалізація державних структурних реформ у бюджетній сфері та економіці, зокрема, у медицині, освіті, житлово-комунальному господарстві. 

 

 

Міжбюджетні відносини на 2021 рік

 

Загальний обсяг фінансового ресурсу, що передається бюджету  сільської територіальної громади у вигляді міжбюджетних трансфертів з державного та місцевих бюджетів, у 2021 році складає  29026,592 тис гривень. Загальний обсяг фінансових ресурсів сільського  бюджету з урахуванням трансфертів з державного   бюджету та власних доходів складе у 2021 році 55091,592 тис гривень.

За рахунок міжбюджетних трансфертів у 2021 році з бюджету   сільської територіальної громади  буде здійснено   52,7 відсотка усіх витрат.

У доходах бюджету сільської сільської територіальної громади  враховані наступні види міжбюджетних трансфертів з державного та інших місцевих  бюджетів:

- базова дотація – 4821,0 тис. грн (збільшено до врахованого на 2020 рік – 1845,4 тис. грн, або 62,0 відсотка);

- додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я – 149,31 тис. грн (зменшення до 2020 року у цілому на 324,09 тис грн, або 68,5 відсотка);

- освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам –
23920,4 тис. грн (ріст до 2020 року  – 7920,1 тис грн, або 49,5 відсотка);

 

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами –29,688 тис. грн;

 -  інша субвенція з міського бюджету Устилуга в сумі 106,194 тис. грн.. на утримання Центру професійного розвитку педагогічних працівників на умовах спів фінансування.

Обсяг освітньої субвенції для місцевих бюджетів визначено на основі діючої у 2020 році формули, виходячи з розрахункової кількості ставок педагогічних працівників, визначеної на підставі навчального навантаження та нормативної наповнюваності класів, кількості учнів усіх типів закладів загальної середньої освіти станом на 5 вересня 2020 року а також середньої заробітної плати вчителя.

Як і у попередніх роках, кошти освітньої субвенції будуть спрямовуватися виключно на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, на здобуття повної загальної середньої освіти учнями професійно-технічних навчальних закладів та студентами вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.

 

 Згідно з вимогами Бюджетного кодексу України, додаткова дотація на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я спрямовується на видатки навчальних закладів у частині надання повної загальної середньої освіти, крім видатків на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників, та видатки закладів охорони здоров’я з оплати комунальних послуг і енергоносіїв.

Як і у 2020 році, така дотація у наступному році надаватиметься для обласних бюджетів для подальшого розподілу між місцевими бюджетами області. Розподіл додаткової дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я здійснюється між місцевими бюджетам у порядку, визначеному обласними державними адміністраціями, підлягає погодженню з Кабінетом Міністрів України та затверджується рішенням про обласний бюджет.

У розрахунках дотації на 2021 рік використовуються такі показники:        1) чисельність населення територіальних громад області станом на 01 січня 2020 року, врахована Міністерством фінансів України при обрахунку базової та реверсної дотації на 2021 рік;

  1. чисельність учнів загальноосвітніх навчальних закладів територіальних громад області, врахована Міністерством фінансів України при обрахунку освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на 2021 рік;
  2. надходження до місцевих бюджетів області податку на доходи фізичних осіб,  ураховані Міністерством фінансів України при обрахунку базової та реверсної дотації  на 2021 рік;
  3. індекси відносної податкоспроможності місцевих бюджетів області, ураховані Міністерством фінансів України при обрахунку базової та реверсної дотації  на 2021 рік.

 

Розрахунок обсягу дотації між місцевими бюджетами області пропонується здійснити за  трьома напрямами:

  1. 10 відсотків від загальної суми коштів дотації – пропорційно до питомої ваги чисельності наявного населення адміністративно-територіальних одиниць;
  2. 80 відсотків від загальної суми коштів дотації –  пропорційно до питомої ваги чисельності учнів кожної адміністративно-територіальної одиниці;
  3. 10 відсотків від загальної суми коштів дотації – пропорційно між бюджетами територіальних громад з низьким рівнем фінансової спроможності (у яких індекс відносної податкоспроможності складає менше 0,3).

 

Обсяг дотації на 2021 рік у проекті обласного бюджету на 2021 рік, визначено для Оваднівської  ТГ  у сумі 149,31 тис грн, що на 68,5 відсотка менше ніж на 2020 рік.

 

Доходи бюджету сільської територіальної громади

 

Розрахунок доходів бюджету   сільської  територіальної громади  на 2021 рік здійснено з урахуванням тенденцій надходжень платежів у минулих роках, оцінки виконання бюджету у поточному році, розрахунків,  наданих відділенням фіскальної служби у Володимир-Волинському районі, іншими організаціями та структурними підрозділами на які покладено контроль за справлянням відповідних платежів до бюджету.

  

  На 2021 рік дохідна частина бюджету  сільської територіальної громади  сформована   в загальній сумі  55304,592     тис. грн., у тому числі 55091,592 тис. грн.. складають доходи загального фонду та 213,0 тис. грн. – спеціального фонду.

            У структурі доходів загального фонду бюджету   сільської територіальної громади  на 2021 рік  50,4 відсотка припадає на податок на доходи фізичних осіб, обсяг якого прогнозується у сумі 13130,0 тис гривень. За рахунок очікуваного зростання оплати праці найманих працівників бюджетної сфери та приватного сектору економіки, легалізації заробітної плати ріст податку на доходи фізичних осіб на 2021 рік заплановано на 15,6 відсотка до очікуваного показника надходжень за 2020 рік  та на 18,3 відсотка – до запланованого в сільському  бюджеті на 2020 рік.

 

З урахуванням збереження ставки податку на прибуток  його обсяг прогнозується у загальній сумі 4,0 тис.гривень що становить 0,01 відсотка доходів загального фонду. У загальному обсязі податку складає податок на прибуток підприємств комунальної власності, визначений з урахуванням фінансових планів цих підприємств.

З урахуванням  тенденцій надходжень рентних платежів за 2020 рік доходи від зарахування до місцевого бюджету  рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсівни,в частині деревини заготовленої в порядку рубок головного користування) на  рівні надходжень за 2020 рік у загальній сумі 630,0 тис. грн.

Надходження акцизного податку з реалізації  суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизними товарами (тютюновими виробами та алкогольних напоїв)  прогнозується в сумі 260,0 тис.гривень на рівні 2020 року з врахуваннями росту продажу підакцизних товарів 10,0 відсотка.Надходження акцизного податку з вироблених та ввезенних пального прогнозується в сумі 1200,0 тис.гривень на рівні 2020 року.

Надходження податку на майно (в частині податку на нерухоме майно, відмінне від    земельної ділянки) визначені на основі фактичних надходжень у звітному році в сумі 250,0 тис.гривень.

Прогнозні обсяги земельного податку в сумі  7580,0  тис.гривень визначені на основі діючих договорів оренди з врахуванням  фактичного нарахування земельного податку у 2020році і становлять 29,1 відсотків доходів загального фонду, більше очікуваних фактичних надходжень 2020 року  на 2000,0 тис. грн..  .

Транспортного податку з фізичних осіб  плануємо одержати 20,0 тис. грн..

Надходження до бюджету   об’єднаної територіальної громади  єдиного податку прогнозується у сумі 2905,0 тис.гривень, 11,1 відсотка ресурсу загального фонду бюджету Оваднівської сільської ради враховано норму щодо  зарахування до місцевих бюджетів 100 відсотків єдиного податку, що сплачується платниками єдиного податку четвертої групи (сільгосптоваровиробники);

        Неподаткові надходження становлять 86,0 тис. грн., з них адміністративні штрафи та інші санкції – 20,0 тис. грн., плати за надання інших адміністративних послуг – 11,0 тис. грн., надходження орендної плати за користування цілісними майновими комплексами – 50,0 тис.грн. і надходжень до бюджету   сільської територіальної громади  державного мита на 2021 рік розраховано з урахуванням динаміки надходжень за попередні роки та становить 5,0 тис.гривень.

 

            Основним джерелом формування спеціального фонду бюджету сільської   територіальної громади  на 2021 рік є власні надходження бюджетних установ, що фінансуються з бюджету  об’єднаної територіальної громади , у сумі 192,0  тис грн, питома вага яких у загальному обсязі надходжень спеціального фонду складає 90,0 відсотка. Обсяг власних надходжень бюджетних установ на 2021 рік визначено на основі бюджетних запитів головних розпорядників коштів бюджету   сільської територіальної громади .

Надходження екологічного податку прогнозуються в обсязі 21,0 тис грн з урахуванням збереження бази оподаткування.

Надання пільг сільською  радою по платежах, які зараховуються до бюджету сільської   територіальної громади , на 2021 рік не прогнозується.

 

 

Видатки сільського  бюджету

 

Проект бюджету сільської  територіальної громади  на 2021 рік складено з урахуванням вимог програмно-цільового бюджетування на підставі поданих бюджетних запитів.

Усього витрати бюджету  сільської територіальної громади  у 2021 році складуть 55204,592 тис грн, в тому числі із загального фонду бюджету   сільської територіальної громади  – 54591,592 тис грн, спеціального – 613,0 тис гривень.

  Витрати спеціального фонду без  урахування витрат за рахунок коштів, що передаються з загального фонду, складуть  213,0 тис гривень.

 

Фонд оплати праці працівників установ і закладів бюджетних галузей за загальним фондом враховує виплати за посадовими окладами, доплати і надбавки обов’язкового характеру, матеріальну допомогу на оздоровлення окремим категоріям працюючих у бюджетній сфері,  інші виплати, передбачені чинним законодавством.

s При здійсненні розрахунків витрат на заробітну плату працівників установ, що утримуються за рахунок коштів бюджету громади, враховано розмір мінімальної заробітної плати, який Законом України „Про Державний бюджет України на 2021 рік” передбачений з 1 січня 2021 року у сумі 6000 гривні на місяць та посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки – 2670 гривні, з 1 грудня 2021 року мінімальна зарплата 6500 грн. і посадовий оклад працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки -2893 грн.

Фонд оплати праці працівників установ і закладів бюджетних галузей за загальним фондом враховує виплати за посадовими окладами, доплати і надбавки обов’язкового характеру, матеріальну допомогу на оздоровлення окремим категоріям працюючих у бюджетній сфері,  інші виплати, передбачені чинним законодавством.

 

Видатки на оплату енергоносіїв і комунальних послуг розраховані з урахуванням фактичного споживання у 2020 році, діючих на даний час цін і тарифів, особливостей кожного закладу, у тому числі і щодо проведених заходів з енергозбереження.

Витрати на поточне утримання установ передбачені із застосуванням індексу споживчих цін,  з урахуванням потреби забезпечення належного рівня роботи бюджетних закладів та здійснення ними відповідних суспільних функцій.

У межах наявного ресурсу  бюджету громади у  бюджеті  на 2021 рік враховано 2624,0 тис грн.. на реалізацію регіональних програм, у тому числі за рахунок загального фонду – 2603,0 тис грн, спеціального – 21,0 тис. гривень.

 

Відповідно до пункту 8 статті 16 Бюджетного кодексу України та статті 65, пункту 2 статті 70 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні» надати фінансовому відділу Оваднівської сільської ради право у межах поточного бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів бюджету територіальної громади на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду

Головним розпорядникам коштів бюджету територіальної громади на виконання норм Бюджетного кодексу України:  

 

1) на виконання вимог наказу Міністерства фінансів України від 26.08.2014 року №836 «Про деякі питання затвердження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів», зареєстрованого  у Міністерстві юстиції України 10.09.2014р. за №1103/25880 (зі змінами), забезпечити розробку проектів паспортів бюджетних програм і надати їх на затвердження фінансовому відділу Оваднівської сільської ради протягом 30 днів з дня набрання чинності цим рішенням з метою їх затвердження протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням;  

 

2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне  і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;

 

3) забезпечення доступності інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме:

-  здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2022 року;

- оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;

 

4) забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами та укладання договорів за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обґрунтованих лімітів споживання;

 

Враховуючи вимоги чинного бюджетного законодавства та практику внесення змін до  бюджету, з метою спрощення процедур врахування у показниках бюджету  сільської територіальної громади  змін міжбюджетних трансфертів з державного та місцевих бюджетів, проектом рішення пропонується надати право фінансовому відділу:

- розподіляти та перерозподіляти обсяги асигнувань відповідних субвенцій з державного та місцевих бюджетів з урахуванням фактично нарахованих обсягів витрат, змін показників міжбюджетних відносин державного та інших місцевих бюджетів з бюджету   сільської територіальної громади  та вимог інших нормативно-правових актів;

- за погодженням з постійною комісією сільської ради з питань   фінансів, бюджету, планування,  соціально-економічного розвитку, житлово-комунального  господарства, благоустрою, енергозбереження, транспорту, регуляторної політики, інвестицій та міжнародного співробітництва проводити розподіл додаткових дотацій з державного бюджету та за обґрунтованим зверненням головних розпорядників коштів бюджету   сільської територіальної громади  перерозподіл видатків за бюджетними призначеннями у розрізі функціональної і економічної класифікації видатків загального та спеціального фонду, програм, що фінансуються з бюджету   сільської територіальної громади , і об’єктів, будівництво яких проводиться за рахунок бюджету розвитку, без зміни загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів бюджету   сільської територіальної громади .

Керуючись частинами 7,8 статті 23 Бюджетного кодексу України у прцесі виконання бюджету територіальної громади:

 

1)  у разі необхідності здійснення перерозподілу бюджетних призначень в межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами, включаючи резервний фонд бюджету, додаткові дотації та субвенції, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) здійснюється за рішенням   виконавчого комітету Оваднівської сільської ради, погодженням з постійною комісією сільської ради з питань  фінансів, бюджету, планування,  соціально-економічного розвитку, житлово-комунального  господарства, благоустрою, енергозбереження, транспорту, регуляторної політики, інвестицій та міжнародного співробітництва;

 

2)  у межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету фінансовий відділ Оваднівської сільської ради за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів здійснює перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету

Відповідно до статті 43 та пункту 1 статті 73 Бюджетного кодексу України надати право фінансовому відділу Оваднівської сільської ради отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України

- позики на покриття тимчасових касових розривів сільського бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням  до кінця поточного бюджетного періоду.

З метою зменшення тимчасових касових розривів, що виникатимуть в процесі виконання бюджету сільської   територіальної громади  пропонується затвердити оборотний залишок бюджетних коштів бюджету сільської  територіальної громади  у сумі 100,0 тис гривень. Обсяг оборотного залишку коштів не перевищує граничного розміру у 2 відсотки планових видатків загального фонду, визначеного статтею 14 Бюджетного кодексу України.

        Для здійснення заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та інших непередбачених видатків в сільському бюджеті сформовано резервний фонд, який становить 100,0 тис  грн і не перевищує одного відсотка від обсягу видатків загального фонду бюджету  сільської територіальної громади .

 

 

СІЛЬСЬКА РАДА

 

У проекті бюджету  сільської територіальної громади на 2021 рік  за бюджетною програмою „Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад” передбачаються видатки обсягом 8760,0 тис. грн, у тому числі по загальному фонду – 8332,0 тис. грн . і спеціальному фонді – 428,0 тис. грн..

Видатки на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам сільської  ради на 2021 рік становлять 7914,0 тис. гривень. У розрахунках видатків на оплату праці враховано виплати за посадовими окладами, надбавки та доплати обов’язкового та стимулюючого характеру, премії та матеріальні допомоги на оздоровлення та вирішення соціально-побутових питань, що відповідає вимогам чинного законодавства.

Видатки на розрахунки за енергоносії та комунальні послуги у проекті рішення плануються в обсязі 82,0 тис. грн, що відповідає потребі на 2021 рік відповідно до наданих розрахунків.

Інші поточні видатки передбачаються в обсязі 336,0 тис. грн, що забезпечить належну діяльність сільської ради.

Спеціальний фонд (бюджет розвитку) по сільській раді складатиме 400,0 тис. грн..

 Крім того на утримання фінансового відділу  Оваднівської сільської ради передбачаються видатки на 2021 рік в сумі 830,0 тис. грн.. в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями – 781,0 тис. грн..                                      

 

                                     ОСВІТА

                

            У показниках  бюджету сільської   територіальної громади на галузь освіта на 2021   рік  передбачені видатки в загальному обсязі 36355,478 тис. грн, в тому числі 36221,478 тис. грн по загальному фонду та 134,0 тис. грн – по спеціальному фонду. При цьому, в загальному обсязі видатків на 2021 рік по вказаній галузі враховано різні джерела фінансування, а саме: 23920,4 тис. грн – освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, 149,31 тис. грн – додаткової дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету  видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я,  субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами –29,688 тис. грн;

 12122,08 тис. грн – сільський бюджет, 134,0 тис.грн. – кошти батьків за харчування.

Освітня субвенція в повному обсязі спрямовується на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників закладів освіти, визначених в статті 1032 Бюджетного кодексу України. Фонд оплати праці з нарахуваннями працівників галузі „Освіта” на 2021 рік обрахований в загальному обсязі 32177,79 тис. грн, що на 65,0 відсотка більше у порівнянні з 2020 роком. Розрахунок фонду оплати праці проведений з урахуванням посадових окладів, надбавок та доплат обов’язкового характеру, щорічної грошової винагороди, матеріальної допомоги на оздоровлення всіх працівників,  стимулюючих виплат на забезпечення диференціації посадових окладів працівників.

Для забезпечення в закладах освіти  харчування вихованців (учнів 1-4 класів та пільгових категорій, вихованців ДНЗ), по загальному фонду бюджету сільської   територіальної громади  на 2021 рік враховані видатки в загальній сумі 1500.0 тис. грн., що на 430,0 тис.грн. більше ніж в 2020 році.

На оплату комунальних послуг та енергоносіїв в закладах освіти на 2021 рік в бюджеті  сільської територіальної громади  передбачені видатки в загальній сумі 1009,0,0 тис. грн, що на 6,1 відсотка більше ніж у 2020 році . Розрахунок відповідних витрат проведено з урахуванням показників фактичного споживання у 2020 році в натуральній формі, діючих цін та тарифів та із застосуванням коригуючих коефіцієнтів.

У 2021 році середньорічна чисельність учнів, що будуть навчатись у загальноосвітніх закладах Оваднівської сільської ради, становить 664 чоловік.

 На забезпечення інших поточних незахищених статей витрат в показниках сільського  бюджету на 2021 рік заплановані видатки в сумі 1505,0 тис. грн..

Крім того, на утримання освітніх закладів спрямовується 134 тис. грн власних надходжень бюджетних установ. За рахунок цього джерела планується оплата за харчування в ДНЗ та Білинському НВК.

На реалізацію заходів регіональних програм в галузі освіти  враховані видатки в загальному обсязі  20,0 тис. грн, згідно Положення "Про призначення Почесних стипендій учням закладів загальної середньої освіти Оваднівської територіальної громади". У межах цих програм плануються видатки на проведення  олімпіад, конкурсів, турнірів, заходів з обдарованою молоддю та інше.

 На забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти, а саме утримання Центру професійного розвитку педагогічних працівників який буде утримуватись за рахунок фінансування Оваднівського сільського  бюджету та Устилузького міського бюджету видатки на 2021 рік складають 465,139 тис. грн..з них 358,945 тисм.грн. кошти місцевого бюджету та 106,194 тис. грн.. Устилузького бюджету лише на перший квартал. Видатки на оплату праці з нарахуваннями складають 439,789 тис. грн.., енергоносії – 10,8 тис. грн., інші видатки – 14,55 тис. грн..

 

 

 

 

Первина  медична допомога

  

  На виконання «Програми розвитку надання первинної медичної допомоги та фінансової підтримки Комунального підприємства Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги на 2021-2025 роки» на спів фінансування витрат на виплату заробітної плати з нарахуваннями працівникам закладів охорони здоровя та оплату за комунальні послуги і енергоносії установ,  що знаходяться на території  Оваднівської  сільської  ради  в  сумі 600,0 тис. грн..

 

 

Соціальний захист на соціальне забезпечення

  .

На реалізацію заходів цільової соціальної програми оздоровлення та відпочинку дітей Оваднівської сільської ради на 2021-2025 роки затверджено 40,0 тис.гривень.

На компенсаційні виплати на пільговий проїзд автомобільним транспортом окремим категоріям громадян затверджено 48,0 тис.гривень.

        На забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту та соціального забезпечення, зокрема утримання центру надання соціальних послуг передбачені видатки в сумі 1540,0 тис. грн., з них на оплату праці з нарахуваннями – 1516,0 тис. грн.. Станом на 01.01.2021 року буде працювати соціальних робітників 14 і один фахівець.

        На інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення враховано видатки у сумі  500,0 тис. гривень, на виконання програми соціального захисту населення Оваднівської сільської ради на 2021-2025 роки .

 На організацію та проведення громадських робіт передбачені видатки в сумі 38,0 тис. грн..

 

                                              Культура і мистецтво

 

У бюджету сільської об’єднаної територіальної громади  на 2021 рік на культуру і мистецтво передбачені видатки у загальному обсязі 2077,0 тис. грн., в тому числі видатки загального фонду – 2047,0 тис. грн.,  видатки спеціального фонду за рахунок власних надходжень бюджетних установ складають 30,0  тис. грн.

Видатки на заробітну плату з нарахуваннями складають 1754,0 тис. грн. Фонд оплати праці обрахований з урахуванням розміру мінімальної заробітної плати та посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС. В розрахунках видатків на оплату праці враховані надбавки та доплати обов’язкового характеру, в тому числі: матеріальна допомога на оздоровлення  працівників.

Обсяг видатків на розрахунки за спожиті енергоносії та комунальні послуги бюджетних установ визначений з урахуванням росту тарифів та очікуваного споживання у 2020 році у загальній сумі 56,0 тис. грн. з них44,0 тис.грн. загального фонду і 12,0 тис.грн. спеціального фонду.

 . На забезпечення інших поточних незахищених статей витрат в показниках сільського  бюджету на 2021 рік заплановані видатки в сумі 249,0 тис. грн,

 

Фізична культура та спорт

 

На галузь фізичної культури і спорту по загальному фонду бюджету  об’єднаної територіальної громади   на 2021 рік передбачаються асигнування в загальному обсязі 150,0 тис. грн., зокрема  на утримання центру ,,Спорт для всіх”.

 

                     Житлово-комунальне господарство

 

У цілому на житлово-комунальне господарство на 2021 рік передбачаються видатки у сумі 880,0 тис. грн, з них по загальному фонду –  880,0 тис. грн. Фінансовий ресурс заплановано спрямувати:

-  на благоустрій населених пунктів сільської ради  - 780,0 тис. грн;

          -  на забезпечення функціонування підприємств, установ та організацій, що виробляють, виконують та/або надають житлово-комунальні послуги – 100,0 тис. грн..

 

                  

                 Сiльське, лiсове, рибне господарство та мисливство

 

На реалізацію програми розвитку галузі АПК на 2021-2025 роки  Оваднівської сільської ради передбачено видатки загального фонду обсягом 40,0 тис. грн, що на   рівні затверджених призначень 2020 року, у зв’язку з зменшенням кількості одержувачів дотацій.

Відповідно до бюджетного запиту планується спрямувати  27,0 тис. грн – на дотації власникам ОСГ, які утримують три і більше корів і 13,0 тис.гривень на часткове здешевлення вартості штучного осіменіння  корів і телиць у ОСГ .

На виконання Програма розвитку земельних відностин та охорони земель Оваднівської сільської ради  на період 2021-2025 роки планується спрямувати 300,0 тис.гривень

 

 

Транспорт, дорожнє господарство, зв'язок,

телекомунікації та інформатика

        Всього з бюджету сільської  територіальної громади  на утримання та розвиток інфраструктури доріг пропонується спрямувати 301.373 тис.гривень з них на поточний ремонт та експлуатаційне утримання  доріг місцевого значення.

 

 

Правоохоронна діяльність та забезпечення

 безпеки держави

 

На утримання міціевої пожежної охорони плануються видатки у сумі 678,0 тис.гривень в тому числі на заробітну палту з нарахуваннями 571,0 тис.гривень

 

Цільові фонди

 

На виконання заходів Регіональної екологічної програми охорони навколишнього природного середовища на  2021 – 2025 роки пропонується спрямувати 21,0 тис. грн коштів спеціального фонду (в тому числі очікувані у 2020 році надходження до спеціального фонду бюджету сільської  територіальної громади  екологічного податку – 20,0 тис. грн).

 

                                  Субвенції іншим бюджетам

       

          Всього з бюджету сільської   територіальної громади  бюджетам районів та міст пропонується спрямувати у вигляді іншої субвенції 1460.602  тис. гривень.

          Виділено бюджету міста Володимир-Волинського іншу субвенцію в сумі 226,666 тис.гривень на відшкодування коштів за навчання дітей в музичній школі,  55,638  тис.гривень на утримання бюджетних установ району на реалізацію заходів які забезпечують надання основних гарантованих послуг усіх громадян,  530,108  тис. гривень Устилузьському міському бюджету за навчання дітей в Устилузькій музичній школі – 262,433 тис. грн.. і утримання та навчально- виховна робота ДЮСШ – 267,675 тис. грн.., 460,690 тис. грн. Зимнівському сільському бюджету по територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) в сумі 154,906 тис.грн. та на позашкільні заклади освіти – 305,784 тис.грн. ,  бюджету Турійського району на утримання бюджетних установ району в 187.5тис.грн. з них територіальному центру соціального обслуговування – 180,0 тис.грн. і 7.5 тис. грн. районному архіву.

КРЕДИТУВАННЯ

 

У 2021 році на реалізацію Програми підтримки індивідуального будівництва на селі «Власний дім» для надання кредитів на будівництво та придбання житла індивідуальним забудовникам запланований обсяг становить 100.0 тис.грн, в тому числі для надання кредитів (кошти  загального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади) – 100,0 тис.грн;  кошти від повернення раніше наданих кредитів, що надходять до спеціального фонду бюджету громади – 5.0 тис. гривень.

 

 

  Заступник сільського голови                                            І.М.Юрик


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь